Så mycket bättre

Såklart handlade förra inlägget om att The Ark ska splittras. Om det inte riktigt framgick. 

Ikväll har jag haft hemmakväll med mamma och pappa. Först varm smörgåstårta, och sen tittade vi på Så mycket bättre. Jag har sett de sista avsnitten, och det är ett riktigt mysigt program. Alla verkar gilla det, och jag förstår varför. För det är så skönt att slippa alla tävlingar, utröstningnar, skitsnack m.m. Det är fint, de säger snälla saker, tolkar varandras låtar och ser allting positivt. De är helt olika människor, som man aldrig skulle kunna tänka sig att de har någonting gemensamt. Men de bevisar, att om man lägger alla fördomar och skit ifrån sig så hittar man något gott hos alla. Sverige behöver ett sånt program och jag ger dem tummen upp. 

Vem hade kunnat tänka sig att Petter skulle göra en tolkning av Lill-Babbs låt Tuff brud i Lyxförpackning? Inte innan det här programmet. Men det blev bra. Som många andra låtar.




Tummen upp för snälla program! // Får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0