Musikhjälpen!

Ni har säkert hört om musikhjälpen som arrangeras varje år och sänds på sr och svt. Eller två år iallafall. I år sänds musikhjälpen från Malmö igen. Med inriktning mot trafficking och barnhandel. 

Jag tycker att musikhjälpen är jättebra! Och jag har önskat låtar båda åren. Dels tycker jag att det är jättemysigt att titta på det, när det är som mörkast och jobbigast att vakna på mornarna så kan man titta på musikhjälpen. Fast det roligaste är egentligen att lyssna på kvällarna, ibland blev det riktigt sjukt. Som när Christer kommer utspringandes och är jättehungrig. 

Dessutom är det för en jättebra sak! Jag tycker att det är bra att förena nytta med nöje. Det behövs pengar till mycket, och de flesta är ofta villiga att skänka pengar, men utan något speciellt tillbaka är det svårt att få många att skänka pengar.

Så håll ögon och öron öppna, för 13 december är det dags för Musikhjälpen 2010! Se till att önska åtminstone en låt då!

Ouwi / Får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0