Nästa vecka bjuder jag upp nån vem som helst



Markus Krunegård. Jag skall vara ärlig - jag lyssnar inte jättemycket på Markus direkt. Det är egentligen bara några få låtar ibland och nån skiva i bilen när vi är hos Får. Men jag tycker egentligen om Markus musik.
Men Markus betyder ändå något för mig. För att han var med på den sista Faddergalan (och sjöng sången ovan), för att han är på sätt och vis en del av vänskapen mellan mig, Får och Pingvin, för att han gjorde en asgrymm spelning på P&L förra sommaren. Och för att han gjorde en fin spelning på P3 Sommarsession i Gbg i somras (videon ovan), även om det typ inte va nån där. 
Vissa artister kan liksom bara finnas där och vara bra, utan att det blir något mer.

//Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0