Skivsignering, intervjuer & en kanins tattueringsdrömmar

Med drygt en vecka kvar till svensk turnépremiär i Karlstad så händer det en del i Ark världen.
Förutom att det igår var release av Arkeology - The Complete Singles Collection ute i affärerna, så hölls det även en signering av skivan med tillhörande minispelning på Åhléns i Stockholm (och idag på Folk och Rock i Malmö). 
Ingen av oss tre hade rent geografiska möjligheter att vara där, men Fårs syster som bor i Stockholm var så snäll att hon gick dit och köpte och fick signerat tre skivor :) Vi tackar, bockar och bugar!

Här är två klipp från giget:







Det finns en hel del intervjuer och liknande ute nu när de är i rampljuset. 
P4 Malmöhus




Hos mig går Arkeology på högvarv på Spotify (eftersom min skiva inte kommer anlända förrän om drygt en vecka). Och ja, jag är minst lika imponerad som alla andra. Jag gråter inte längre till The apocalypse is over, men den är fortfarande mycket känslor. Det är inte bara lite bra låtar de har, jag har inte tänkt så mycket på det innan, men det är ju en fet samling svensk rockhistoria. Och jag har blivit nykär!♥

Dessutom, om jag inte sagt det innan så funderar jag på att skaffa en tattuering med Ark-märket på handleden. Eller funderar var nog en underdrift, jag har nästintill bestämt mig. Hur som, igår så kunde jag inte låta bli att måla dit ett märke bara för att se hur det skulle kunna se ut. Såhär blev det:

Snyggt?

//Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0