Vi vill inte se dig dala, Håkan Hellström





Det är häftigt. Att alla gillar Håkan Hellström. Ingen verkar avundas honom den framgång han har haft, eller har. Alla verkar tycka att han är värd det nu. Förr var Sverige uppdelat i två läger, de som gillade honom och de som ratade honom för att han sjöng falskt. Så verkar det inte vara idag. Idag är han en av Sveriges största artister, och han hyllas av kritiker, fans och tillochmed de som ratade honom först tycker att han är värd alltihopa. 

Jag läste en intervju i Sonic med Ola Salo, John Engelbert, Oskar Linnros och en tjej jag inte minns vem det var. Alla fyra var överrens om att han är bra, att det inte går att tycka illa om honom. Ola blev glad varje gång han såg att det stod något om Håkan i tidningen. Han är charmig och gör människor lyckliga med sin musik. Jag gillar honom, och han är helt klart en av de bästa artister Sverige har haft. Sen vet jag att Pingvin har svårt för honom, men hon har ingenting emot honom iallafall.

Ouwi / Får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0