Breaking up with God

Låten växer i mina öron, eller det skiftar. Idag är den bra, idag är den ruskigt bra. Jag hittade ett klipp från grammisgalan när de spelade låten, jag satt och log hela klippet igenom. För några dagar sedan var det tvärtom. Jag lyssnade på BUWG på repeat, men det gjorde ondare och ondare för varje gång. Jag blev bara ledsen, arg, bitter. Jag ville inte. Det fick inte vara sant då. Idag är det bättre, lite ont gör det fortfarande men jag överlever. Idag kan jag säga att den är bra. 

Här har ni klippet, varsågod :) 




Uppdateringen här är inte den bästa, men jag tror att jag talar om alla när jag säger att vi har annat som känns viktigare just nu. Den här bloggen har väl aldrig riktigt varit prio 1. Nu ska jag dricka fruktsoppa. Ouwi / Får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0