Now I wanna dance the night away

Nu är det några dagar sedan den första av två nya låtar släpptes som singel till The Arks kommande samlingsallbum, "Arkeology" (release 23/2). Låten heter "Breaking up with god" och kan tolkas som att det har med bandets kommande upplösning att göra, men låten skrevs innan det ens fanns i tankarna. Aftonbladet skrev en, enligt mig, bra och verklig recension, läs den här;

Samma hade även med en intervju med Ola om låten; Ola Salo gör slut - med Gud
där han beskriver innebörden av texten och vad han vill förmedla för världsbild till sin dotter Judith (1år i april)

Lyssna på låten här, och lämna gärna en åsikt i en kommentar :)
Breaking Up With God by theark

För övrigt så flyttar jag till Barcelona på söndag, där jag skall bo under hela våren. Hoppas jag kan hitta fin musik där med och kanske gå på en och annan konsert. 

//Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0