The Ark sommar 2011

Kanske känns konstigt att i kalla januari (ja, det är faktiskt inte skitvarmt här i Barca heller) börja planera sommaren, eller så är det hur logiskt som helst. Vad vet jag. Hur som helst så har jag börjat med just det.
Peace and Love hade ett stort släpp i förrgår och det var nog det som triggade igång det. Efter lite beräkningar så har jag kommit fram till att jag kommer ha råd att köpa festivalpass där, kommer så många kul artister i år så jag vill inte jobba faktiskt. Och då har släppen typ bara börjat;

Såklart så tror jag inget annat än att The Ark kommer släppas tids nog också, men även utan kommer det vara värt. Och att bara få hänga runt på en festival, gå runt i alla mysiga "reklamtält" och ha riktig semester skall bli skönt. Inget illa mot att vara funkis, det är ett jättebra alternativ, det är bara det att jag vart det tre gånger nu och skulle vilja pröva på "the real thing".

Andra planer är Sundsvalls Gatufest, dit Ark brukar åka, och då skall jag gå med en Ark-vän som jag aldrig vart på Ark-konsert med så det skall bli riktigt skojsigt. Lite löst vill jag också till t.ex. Helsingborg, Malmö, Växjö och Luleåkalaset men we'll see.

//Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0